1. Главная »
  2. Відповіді на запитання

Допомога

Як оформити запит на виведення виграшу?

Для отримання виграних коштів в казино перейдіть у вкладку «Каса» і натисніть на кнопку «Отримати виграш». Після цього оберіть відповідний платіжний метод і вкажіть суму для виводу. Завчасна перевірка номера мобільного телефону та адреси електронної пошти прискорить процедуру.

Яка швидкість виведення грошових коштів?

Прийом заявок в Kosmolot на здійснення фінансових транзакцій проводиться цілодобово. Гроші виводяться до 24 годин, а виплата на обраний гаманець надходить в робочий час (з 9 до 19 годин). Сума виграних коштів не впливає на швидкість обробки заявки, але окремі платіжні методи можуть уповільнити виконання операції.

Вейджер — що це і для чого він потрібен?

Щоб перевести в готівку гроші, отримані в якості бонусу від казино, їх потрібно відіграти. Для відіграшу передбачено коефіцієнт — vager. Вейджер — це множник, на який треба помножити суму бонусу, і на отриману суму зробити ставок в ігрових автоматах. Наприклад, в умовах щодо бонусу 50 грн зазначено, що його потрібно відіграти з вейджером 30. Значить, 50 гривень х 30 = 1500 гривень — після ставок на суму 1500 або більше гривень бонусні 50 грн переведуться з бонусного рахунку на основний.

Що робити, якщо завис ігровий автомат або зникли гроші з балансу?

Вкрай рідко гемблери спостерігають технічні проблемами на сайті казино. Якщо така неприємна проблема все ж таки трапилася, зверніться за поясненнями в саппорт.

Що робити, якщо не надходить лист на пошту в процесі реєстрації?

Якщо протягом більше ніж 10 хвилин на вказану підчас реєстрації електронну адресу не надходить лист з посиланням підтвердження, перевірте папку «Спам». Якщо і там його немає — напишіть спеціалістам техпідтримки. Вони активують аккаунт вручну.

Як відновити або змінити пароль?

Натисніть на кнопку «Забули пароль?» і заповніть запропоновану форму з полями. Вона дозволяє замінити поточний пароль незалежно від мотивів такого рішення. Після кліку на кнопку відбувається переадресація в особистий кабінет.

Верифікація — що це і навіщо її проходити?

Верифікація — одна із стандартних процедур для гравців казино. Вона дозволяє підтвердити особу користувача. Власники азартного порталу хочуть переконатися, що вони співпрацюють з повнолітніми особами, які володіють власними платіжними гаманцями / картами.

Як відбувається відправка документів для верифікації?

Щоб підтвердити свою особу, надішліть кольорову скан-копію своїх документів і фото на електронну пошту [email protected] Для більш швидкого розгляду заявки відправляйте файли з тієї електронної адреси, яку ви вказали в анкеті підчас реєстрації свого аккаунта.